2011. május 26., csütörtök

Éld az álmaidat! Légy ura az életednek!

Otthoni online vállalkozás indítása a
3 lépéses módszerrel




Fábián Tamás vagyok


Ez az oldal kifejezetten olyan kétkedőknek született, mint amilyen én voltam 2 hónappal ezelőtt!
Igen! Az MLM-ről, azaz a hálózatépítésről lesz szó, amelynek korábban minden formáját kerültem!


Ennek fő oka az a fajta mentalitás, az a kommunikáció volt, amelyet a hálózatépítőknél tapasztaltam. Semmi kedvem nem volt sem eladni bármit a barátaimnak, ismerőseimnek, amire nincs is szükségük, sem pedig nem kívántam más embereket bármiféle hálózatba beszervezni!


Aztán történt egy fordulat.
Megismerkedtem egy céggel, ahol mindez nem így van!


Először is: nem kell eladni, de ha mégis ajánlom a terméket másoknak, akkor ezt nagyon könnyen és jókedvvel meg tudom tenni, mivel olyan jellegű élvezeti cikkről van szó, amelyet szinte mindenki naponta fogyaszt.


Másodszor pedig: barátaim győzködése, vagy idegenek zaklatása helyett egy online rendszer segítségével, otthonról tudom végezni a munkát, melynek minden eleme könnyen elsajátítható bárki számára.


Ez a két tényező tehát:


1. a vezető termék, mely élvezeti cikk, és amelyet akkor is megvennék magamnak, ha nem foglalkoznék a pénzkereseti lehetőséggel,


és


2. az online eszközök, amelyekkel még én is nagyon egyszerűen fel tudom kelteni mások érdeklődését a termékek, ill. a pénzkereseti lehetőség iránt


- e kettő tehát végképp meggyőzött engem!


Ráadásul itt egy olyan egyszerű, 3 lépéses rendszer segítségével végezhetem az online munkámat, amelyet még nekem sem volt nehéz megtanulnom, és alkalmaznom.


Azt mondják, az MLM-rendszerek lényege a másolódás, a könnyű másolhatóság.
Vannak dolgok, amiket érdemes másolni, vannak, amiket nem!
Vannak kommunikációs minták, amelyeket érdemes átvenni, használni, és vannak olyanok, amelyeket nem.


Az emberek többségének szerintem elege van a manipulatív kommunikációs technikákból, sokkal inkább az őszinte, egyszerű emberi beszédre, személyes, autentikus hangvételre van szükségünk – ez az, amiben oly nagy hiányt szenvedünk!


És ebben az online MLM-ben pont az a jó, hogy az ember a saját képére formálhatja az egészet! Úgy csinálja, ahogy jónak látja!


Ezen a honlapon tehát:
Nem foglak oldalakon keresztül arról faggatni, ugye rájöttél már, mennyire fontos most azonnal megváltoztatnod az életedet!?
Arról sem foglak győzködni, hogy ezt most, itt, nálam rögtön megteheted!
Nem fogok neked kéretlenül motivációs tréninget tartani,
csak elmesélem, mire jutottam:


Be kell látnom: tévedtem! Az MLM nem rossz! Nem „ördögtől való”, csak az emberek járatták le, csináltak belőle fekete bárányt (pont úgy, mint a bulvárasztrológia esetében: az asztrológia egyáltalán nem az, amit a magazinokban láthatsz!)


Az elv nagyon is jó, sőt: szimpatikus!:
Kihagyni a kereskedelemből a gyártó és a fogyasztó közti közvetítő elemet, a kereskedőt, aki oly sokszor ellenőrizetlenül felveri a termékek árát, és az árut egy olyan rendszerben áramoltatni, amelyet mi magunk, egymást segítve építünk fel.


Az én segítőim, akikkel ebben a cégben találkoztam, valamennyien nagyon szimpatikus és kedves emberek, akik hozzám hasonlóan gondolkodnak. Sokat beszélgetünk velük (főként Skype-on), és valahogy az az érzésem, hogy ezzel végre egy újfajta mentalitás kezd kialakulni a hálózatépítésben!
Tőlük kaptam ezt az egyszerűen alkalmazható, szuper 3 lépéses módszert is, mely megkönnyíti otthoni munkámat, és amelyet akár 10-15 perc alatt bárki meg tud érteni és tanulni.


Ha te is szeretnéd megismerni a 3 lépéses módszert, kérlek, töltsd ki az alábbi kérdőívet!
Ez az első lépés!


Többet nem azért nem mondok előre, mert „titkolózni” akarok, csupán azért, hogy Neked is demonstráljam a továbbiakban, milyen egyszerűen megteszik helyettünk az online eszközeink ezt a 3 virtuális lépést, anélkül, hogy nekünk magunknak különösebb képességekre vagy tudásra lenne szükségünk ennek továbbadásához!


Ez azt jelenti: úgy, ahogy én most, Te is meg tudod majd csinálni, ha úgy döntesz!
A döntést a második lépést követően tudod majd meghozni igazán.
A második lépés pedig az lesz – miután a kitöltött kérdőívet visszaküldted nekem –, hogy kapsz tőlem egy könyvet digitális formában, a megadott e-mail-címedre (természetesen ajándékba).
Ez a könyv az egyike volt azoknak a tényezőknek, amik az én nézeteimet is megváltoztatták a hálózati marketingről!
Ennek alapján el tudod majd dönteni, érdekel-e a továbbiakban ez a lehetőség.
Ha igen, akkor továbbléphetünk majd a 3. lépésre!
Ekkor megtudsz minden konkrétumot arról a cégről (természetesen online módszerekkel, de ha szeretnéd, Skype-on is beszélhetünk!), amely a másik tényező volt szemléletem megváltozásában az mlm-rendszereket illetően!
Ha neked is megnyeri tetszésedet, akkor szeretettel várunk a csapatban!
De vigyázz! Győzködni ezután sem foglak!


Ez tehát a 3 lépéses módszer, amelyet követve Te is ugyanígy képes leszel másokkal megismertetni ezt az egyszerűen és kényelmesen otthonról végezhető online munkát!


Ha Te is kíváncsi vagy erre az egyszerű rendszerre, gyere velünk tovább >>>


Töltsd ki a kérdőívünket ha további infókat szeretnél!